زندگی

امروز من رفتم به سینما تا فیلم مهمان مامان را تماشا کنم.و کنون قلم به دست گرفتم آخ ببخشید صفحه کلید را به زیر انگشتانم آورده ام تا از چند دیدگاه فیلم مهمان مامان را نقد کنم.

“ نگاه اول “: خیلی فیلم با حالی بود . فقط یه خورده بزن و بکوبش کم بود .اگه یه کم بیشترتر بود عالی می شد .خدایی کلی با دیدن این فیلم خندیدم . خدا رفتگان این کارگردان رو بیامرزه چقدر من یکی رو خندوند.

“ نگاه دوم“: این فیلم از درد مردم که چه گونه  در این فقر رو نداری برای حفظ آبروشان مجبورند کلی سختی رو تحمل کنند حرف می زند .آقا گرونی داره بیداد می کنه .دست آقای کارگردان درد نکنه بلاخره یکی پیدا شد از مشکلات این مردم حرف بزنه .

“ نگاه سوم“: چرا چند سالیه بین کارگردان ها مد شده که اگه میخواهند فیلم مزحک و خنده دار بسازند می آیند سراغ اعتقادت و آدم های بدبخت و بیچاره ی این مملکت ؟!اون از فیلم مارمولک که اعتقادات مردم را به تمسخر گرفته بود تا مردم بروند سینما به تمسخر گرفتن اعتقادتشان قاه قاه بخندند!!!اینم از این فیلم مهمان مامان , فقر و نداری و درموندگی یه زن رو به گونه ای به نمایش کشیده اند که مردم بشینند بخندند . آیا دیدن یک خانواده که برای حفظ آبرویشان دارند خود را به آب و آ‎تش می زنند خنده دارد ؟!

“ نگاه یک نسل سومی یعنی بنده“: فیلم مهمان مامان فیلمی شاد و در عین شاد بودنش غمگین است .این فیلم از هم بستگی و یاری رساندن ما ایرانی ها به هموطنانمان سخن می گوید. همچین از مهمان نوازی ما ایرانی ها هم گفته می شود . و نیز از نگرانی های یه زن ایرانی برای پذیرایی مهمان هایش نشان داده می شود .در حاشیه های این فیلم سوال های بسیار از مسئولین مملکتی پرسیده می شود از قبیل ؛ چرا این همه فقرو نداری؟! امیدوارم که حداقل یکی از مسئولین این مرزو بوم این فیلم را تماشا کند البته نه برای خندیدن بلکه برای تماشای وضع قشری از جامعه تا بلکه بتوانند مشکلات این مردم را حل کنند .

اگر تو دوست عزیزم نگاه تازه ای برای این فیلم داری حتما برایم بفرست .

                                                                                          خنده ی ابر


ارسال شده در توسط زاغ عاشق