سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی

آیا شما در مورد آش عباسعلی دانسته ای دارید؟

اوه شما در مورد آش عباسعلی پس چیزی نمی دانید؟

پس این متن را بخوانید حتما در مورد آش عباسعلی اطلاعات مفیدی را بدست خواهید آورد.

چند هفته ی پیش من و همشیره تصمیم گرفتیم که به کرمانشاه سفری داشته باشیم . تا از این شهر زیبای کشورمان بازدیدی به عمل بیاوریم.ما قبل از بستن باروبنه مان یک تحقیق کوچکی در باره ی شهر کرمانشاه کردیم. در این تحقیق کوچک همشیره ی بنده مطلبی جالب و آب دهن راه بندازی درباره ی کرمانشاه در یک کتاب تاریخی که مربوط به 2500سال پیش بود خواند. .در آن کتاب نوشته شده بود مردمان کرمانشاه آشی می پزند به نام  آش عباسعلی که بسیار غذای لذیذ و 21 می باشد.

همشیره ی بنده  و همچنین بنده با خواندن این مطلب دو خطی همانند برق از جا بلند شدیم و بارو بنه را بردوشمان انداختیم و سوار قارقارک ترمینال شدیم .

پیش به سوی آش عباسعلی!!!!!!

وقتی به کرمانشاه رسیدیم . سریع یک قاطر تاکسی گرفتیم . و به شتربان گفتیم که ما را به نزدیک ترین آش عباسعلی پزون ببرد. خلاصه شتربان ما رو بعد از اندی ساعت به کافی عباسعلی برد.وقتی وارد کافی عباسعلی شدیم نزدیک بود از خوشحالی سکته کنیم ولی شئونات اخلاقی اجازه ی این کار را به ما نداد.

من و همشیره همانند دو جنتلمن کابوی پشت یک میز فایور گلاس نشستیم تا دو کاسه آش عباسعلی لذیذو عزیزو ملیذو .....برایمان بیاورند.

بعد از گذشتن اندی ساعت گارسون شیک و تمیزی بالای سرمان همانند غول چراغ جادو ظاهر گشت.گارسون با چهره ای در آمیخته با اخم به ما گفت: حتما آش عباسعلی می خواهید. و من و همشیره نیز پاسخ مثبت دادیم.

ناگهان من و همشیره را چنان از کافی عباسعلی پرتاب کردند بیرون که از خواب برخیزیدم.

توضیح: شرمنده اگه متنش 10شاهی هم نمی ارزه .خب چی کار کنم مطلب کم آوردم .دیگه نمی دونم در این وبلاگ چی بنویسم. آیکیوم دیگه آنتن نمیده شرمنده.

 

                                      بفرمایید آش عباسعلی

 


ارسال شده در توسط زاغ عاشق